Good life

Längesen man bloggade nu..
MEn det är såhär.. Vääldigt många jag känner har ja nu märkt har bloggar!! Så då kom ja å tänka på att det faktiskt var rätt kul att ha en lagomt uppdaterad blogg att skriva i och lägga upp bilder på:]

So I'm baaack!! WIEE feels good :cool: Fast min design är ful...
Det är mitt nästa steg.. Göra en ny design!:]

Ska ta å hitta usb-kabeln till kameran också...


#1 - - Vienna:

Hej ^^ Jag har aldrig kommenterat förut xD känns lite läskigt!!:P Men tänkte bara säga att jag läst din blogg enda sen julia 2008, oj juli* orkar inte skriva om xD men du typ uppdaterar typ inget:P tänk på dina läsare!!! du bloggar ju bah för att få pengar, nu när du är känd så kan du lix skita it:P man är inte dum:S

men asså, seriöst!! uppdatera lite kanske..? Annars fortsätt som vanligt och tänk på att inte bara skriva om vad du tycker är intressant. Faktiskt andra som läser, tro det eller ej:P

Till top