You beat them down. You won the day.

Jag måste ta och säga att Elevens val musik..
Är riiiiiktigt tråkigt-.-...
Jag och Olivia satt i ett enskilt rum (Vi skulle spela gittarr.. typ..)
Men det gjorde vi icke!..
Eller Olivia spelade lite grann:P..
Och några satt och spelade i ''band'' med läraren..
Dom körde bla. ''Blinka Lilla Stjärna''..
Jipiiiee!....
Och i övrigt så hade jag glömmt min mobil idag!.
Det är ärligt talat liiite jobbigt..
Och på solosången (Mitt på dan, och inte elevens val)
Där har vi nu betämmt att vi ska sjuna ''All Out Of love''
en ''uppvisning'' på länsmuseet för alla som är i musik och kulturskolan:)


DET ÅTERKOMMANDE FENOMENET!... bildbrist..
#1 - - matildac:

inte mycket självåd:D?

#2 - - CLIP:

heh, härlig bild:)

#3 - - matildac:

strax match,sjlävdå:D

#4 - - matildac:

inneban dy såklart;)

#5 - - natta:

aa den var riktigt bra :D läget idag?

Till top