Hejhej;)

Haha Frida kn och jag gjorde en fin dansvideo idag!;)
Fast hon lägger inte ut den:P..
Så vet inte om jag kan lägga ut den!^^
Och har vare me sara och madde idag me;)
Och:P.. jag gick inte hem;) mama hämtade mig;)..
Fast hon skulle te stallet ett tag först:P men det gör inget;)

Kommentarförklaring! (typ?)
Ylva skickade en kommentar angående min design;)
Ingen bloggadress eller så:(.. Så svarar på bloggen;)

Jag vet att min design är hemsk!!
Jag vill göra om den och all sån shit!
Men min dator har pajat:(..
Och kan inte ändra på den här datorn..
(alldelles för liten skärm;)
Men jag tycker den är ful och grymt trååååkig!
Den är bara tillfällig;).. (typ..)



Knew it knew it knew it!!!
Jag funderade om det var Madde eller Sara (eller båda?)
Som skrev den kommentaren av ylva x)
Men tänkte sen att det kanske inte var dom..
Gah! They fooled me!!;)

( fast min design suger i vilket fall som helst såå;)
Till top