Godmorgon!^^

Wiiiee! 2Day is thaa day!^^
Idag skaffar jag en piercing on my nose;D
(Näsvingen)
Det förtjänar ett till.. Wieeee!!^^
tik tok 2 a clock...

Annars såå har jag lite supermke ont i halsen;(
Men de går över!;D
För jag e superkvinnan!!

Nu ska jag ta och dricka lite varm mjölk med honung!!:D
Det funkar faktiskt;) Blir alldelles lent i halsen!;D



#1 - - PHOTOS BY NATALIA.:

sv: tacktack :D

aha haha men det är bara att pröva sig fram :P

#2 - - Anonym:

hoppas det blir fint då! :)

#3 - - ensamstående mamma, 35+:

åh lilla vän, värst vad modernt sådanna smyckeskrumelurer kan bli! mina tonåringar vill ta en i näsan, precis som du! och lilla kristoffer vill ta i stjärten. det är väll bara att inse dagens ungdom, jag minns ju själv när jag var ung, haha. en flicksnärta på 17 år var jag första gången jag bestämde mig, för att det här ska jag göra, jag skulle laga min egen couscous. och himmelskt vad god den blev.

jag hoppas du har lärt dig nåt av mig nu, livet blir alltid inte som man tänkt sig.

#4 - - keeeeeeeeeeeeeeela;):

Lycka till!!! :D

#5 - - Louise:

Ne vad kuul! :D

jag skulle också vilja pierca mig, fast i naveln och kanske läppen ;P



Jag har också druckit varm mjölk med honung när jag haft ont i halsen. Men det är godare med varmchoklad med honung i ;P

#6 - - PHOTOS BY NATALIA.:

vad görs? =)

Till top