Hej;D

Städade Klaras rum idagx( med mamma och klara såklart.. Klara hade hittat några stigbyglar till en gunghäst.. Så då tog jag dom^^.. Så vi hade en liten dragkamp :P sen så släppte jag :) taskigt va?;) Hon bah: aj?.. men?.. va?.. SHIT! det där gjorde ASASHITONT! ;D
Okej.. jag tyckte det var askul och stod och asflabba:D mamma bah: det där var väll inge kul? -,-
TRÅKMÅNS! till och med Klara skrattade ju...
I övrigt så har jag duschat försökt göra läxan utan resultat.. och ätit tårta^^ mumma! mätt...:S
Föresten nån dag när jag har pappas kamera.. och lite ork;D ska jag lägga in en bild på ett jättefint armband jag köpte på BikBok:D
Puzz&Kram :)



Btw Klara är snart 6 år för dom som undrar :P
Ok jag är väll lite taskig mot henne ibland :).. men det är syskonkärlek.. :P
#1 - - Anonym:

jätte bra blogg,och fin ,helt underbar :D

Min blogg är inte lik din,men den är bra ändå tycker jag ;) Den handlar om hur man kan förbättrar sin självkänsla och självförtroende .ja,och så handlar den om massa andra sker som tonåringar går igenom. Du kan ju kolla in den,även om den kanske inte är någonting för dig,de den ett försök;)

Den heter ialf ; http://jjuno.blogg.se

#2 - - Ness:

ja vill med ha en syster som man kan bråka med :O

haha jag har inga syskon o de suger.

Till top