:)

Ganska konstigt det med konfan=/..
Mamma sa att det skulle vara från 10-15.. i ramvik.
så vi åkte dit. Och det var ingen där??:O
Så vi åkte till säbrå. där var de också tomt x(
mamma hade sett felx(.. omg..''trust your own instincts'' x)
jag skulle egentligen gått på stan med Elin=)..
men eftersom det var konfa=).. trodde jag!
Jag hade kunnat gått med endå men klockan hann bli lite mke=/..
Sen har vi varit ute och gått=).
Kalla det ''Halv family Trip'' elr va ni vill x)
Mysigt=) blev på gott humör=)..
Och resten av dan bakade vi=P..
Jag var helt slut sen :O ^^.......
Alldelles nyss tittade jag på ''28 Days''=P
Nån annan som såg?;P..
Den var ganksa kul:)..
men dåligt slut -.- hatar sånna ;)..
Puzz&Kram :)



Hittade inte USB kabeln så jag letar vidare imorrn och lägger in lite bilder:P
Till top