I'm an Englishman in New York!



Jenny, jag och Klara åkte på ''tripp'' idag!:D Först åkte vi och fixade mitt pass!^^ (Ni skulle sett bilden!!!!! hahahahha)
Och efter det matade vi änder!:D:D Man kan tro att de ska döda varandra när de ska ta brödbitarna hahaxD.. Men de va skitkul! Av nån andledning har det ALLTID varit kul att mata dom!^^

Sen åkte vi på någa EriksHjälpen butiker uppåt timrå/sundsvall(A).. DET ÄR AWSOME!!!
Älskar vintage stuff!:D För jättemycket är nästan aldrig använt, Och är i bra skick! Och så hittar man annorlunda saker!^^++sjuukt billigt!:D
På bilden:.. Är det en väska, en plånbok, en svart kavaj och ett paljettlinne !:D
Köpte massa mer grejer med:] Men de är i tvätten för tillfället;D
BTW Jag älskar kavajer<3 Ville bara ha de sagt!^^

Sen käkade vi donken:] Ooooch.. köpte skor!^^ ''kängorna'' är mina, 99kr på SkoPunkten!:D
Och de andra e typ mammas... Fast vi skulle typ dela.. Men hon fick ta dom när hon ville.. Och jag annars^^ typ.. smart!!!

Sen avslutades kvällen med House och.. SEMLOOOR!!!!!!<3 + Att vi firade Klara en sista gång nu när Jenny äntligen e hemma:]



(BTW örhängen från Glitter 30 småå kronooor^^)
Till top