WIHOO!

Hittade USB-kabeln till min mobil! Wooow helt nya möjligheter har öppnats för mig!! Njaa inte riktigt:]
;en har bytt profilbild på facebook!^^

Har massa bilder sen skolan osv som e riktigt kul att kolla på nu;) + Massa egopics... Men de kan jag spara tills någon annan gång..... HERE IT GOES

Lillasyrran och jag<3                                         Frida och jag<3                                   Sara och jag<3


<3                                                           Jag band fast kela kring basketkorgen^^                  Läskig docka jag och Elin gick förbi varjee dag..


PANNKAKOOOR!!<3                                                     Taizé<3                                          Orsa


Glödvandringen!=D------------------------->                                                                       Ellinor och jag<3


Från stadsfesten när vi uppträtt^^______________Lizterine och jag!<3____________Olivia och jag goes fjortis :cool:

Till top