I can't stand the silence

GODDAG KÄÄRA BLOGG!! Long time no see som man brukar säga!
Kännde mig helt plötsligt superpepp att blogga lite igen!

Det har hänt sjukt mycket!! (Känns det som...)
Har varit på det allra grymmaste lägret ever i Jorm!! Vi kröp i trånga grotter, åkte pulka mitt i sommaren, skutit pilbåge och badade i en stor freaking fors!!! OCH vi gick på glödande kol!! Under ett tag spelade Lisa och Malin fiol och jag sånna där FETA underbara trummor! Och känslan just då!!!! Fyfan va härlig den va...
Bästa veckan i mitt liv vågar jag nästan säga!;D
Lånade bild av Fanny M som var med!;D

Sen firat a rather speciell midsommar i dalarna, för att sedan ta tåget (SJÄLV) för att hinna hem tills lägret;) Första gången jag åkte tåg över huvud taget... Så det kändes speciellt!

Sen har det varit riktigt tråkigt väder... Fram tills den här veckan! Har avrit full sol i snart 4 dagar!!! DET är fett coolt för att vara lilla sverige tycker jag!;)
Sen varit med massa kompisar, badat och bara haft kuuul!!!

OCH JUSTE!!!!!!! Uppträtt på stadstfesten med det underbara gänget som hör till ''Master Of The Moon'', en filmmusikal som vi ska börja filma strax!^^



Sen har jag säkert en miljon fina bilder jag skulle vilja lägga in just nu...
Men såhär är läget... Jag har inte pallat städa rummet sen sommarlovet började.... Så har inte hittat min Usb-kabel till kameran..



THAT'S ALL FOR NOW!!! Ska leta fram usb-kabeln inom en snar framtid^^...
Till top