Hej allesammans^^

sklan struntar vi i..
Efter skolan var jag med Sara^^
Vi pluggade..^^ ellr de gick inte så bra för mig men:P..
Vi gick till Ica för vi ville köpa semlor:P..
Men det fanns inte:(..
Vi försökte se på film:P...
Men de gick inte:P..
Men vi gjorde annat kul me u know^^
När klockan var 19:03..
ljag hem:P.. Hade jag ingen aning om..
Men såg smset där det stog 19:00;)..
(Sarah Dawn Finer var och åt middag;)
Så ropar Saras mamma att jag kunnde komma ner och äta:P..
Men jag sa att jag var tvungen att gå då:P..
Så hade hon köpt semlor med:P..
Och så hade hon köpt te mig med^^.. Snällt of her att tänka på mig med:)<3
Men vad taskigt det känndes att gå då:P..
Haha..:)..
Men när jag skulle gå så kom hon med en semla;)..
Såå snällt!;)...

Btw..:P.. Märkte precis att mer än hälften handlade om semlor;)


#1 - - Anonym:

japp:D

#2 - - matildac:

hur äre?:)

#3 - - matildac:

jaaverkligen :D

#4 - - CLIP:

Absolut!

#5 - - SIEL:

skola och tränat, dudå? :D

#6 - - matildac:

hihi ;)

#7 - - matildac:

träning självdå:D?

#8 - - CLIP:

tack så mycket!!:)

#9 - - matildac:

jaha kul :)

#10 - - IDA:

semlor är göttttttt :)

Till top