Saker jag hoppas köpa nästa år:P..

Det var så många saker som jag önskade som jag verkligen ville ha:P..
Så jag får spara ihop och kanske köpa själv det kommande året:)
Såå här kommer några:P..

Fin Lista:..
Laptop!
De Michael Jackson album jag inte har.
Moonwalk (en bok)
De Michael Jackson konserterna på Dvd jag inte har (dvs. typ alla!)..
Massa kläder:D
Massa söta rosetter och rosettdiadem att ha i håret

SUMMA:...
FÖR MYCKET!!

Men men..=/.. jag kommer köpa det så småning om^^
En sak i taget bara^^


#1 - - CLIP:

oj, jag vet faltiskt inte! det gör det kanske, no idea!



bra grejer ju:)

#2 - - moa ekberg:

haha =)

#3 - - Diana:

Sv: Ja haha <3

Har du fått alla klappar som du har önskat? ^^ <3 kram

#4 - - Amanda:

kolla in dagens out fit så vad tycker du!!!

#5 - - Emma:

Okej:P

Till top