Morrn elr va man säger^^

Börjar ju bra=/..
Mamma väckte mig typ 9 -.-...
suck!...-.-..
Så kliver man upp dåra ...
Och när jag tog fram frukost råkade jag slå till brickan med allt godis
(inte bara mitt fel.. dom får skylla sig själva om den står längst ut på ett bord)..
Och ofta man kan bli så sur över godis.. Ingen pratade typ ju -.-..
Och när brickan for ner blev ju katten rädd..
så den tog språng från min fot!.. AJ!.. lite blod har ingen dött av tack och lov :)
Iallafall:).. Om ett tag ska jag till min farmor som behöver städhjälp:)
Puzz&Kram :)
#1 - - aw - gotlandstöis:

sov du gott?

#2 - - Lotta:

Du hittar det på designadinblogg.se

#3 - - aw - gotlandstöis:

int jag heller ritkigt ;) okej, jo jag sov riktigt gött :D

#4 - - Lotta:

Här kommer länken



http://designadinblogg.se/2008/april/hogerklicksskydda-din-blogg.asp

#5 - - aw - gotlandstöis:

vi skall ha glöggkväll för släkten :d sj?

#6 - - mmautildah:

vad hittar du på med :)?

#7 - - ewelina:

härligt blogg ! :D



allt väl?

Till top