Julavslutningen=)

Jag bestämmde mig för att hoppa över ''All I Want For Christmas'' :)
Jag kunnde den ju inte=/.. och det skulle kännas dumt-.-
Men jag körde ''Runaway Train'' =)
Det gick jättebra tkr jag^^...
Och alla var så söta och sa att jag var duktig^^<33
Till och med Eric och Viktor:O... omg;)
Det känndes så bra dåå:)<33
Det var jättemånga duktiga som sjöng:P..
Fanny, Erica, Olivia:P..
Och Lisa var jätteduktig och spelade fiol medans Fanny spelade piano=)
Hon var jätteduktig Lisa!;) och Fanny;)
Och.. Agnes spelade piano:P..
Men Frida och Linn's framträdande var nog roligast;)
De hade på sig... äh! kolla bild nere!=P
Och de dansade och sjöng till ''Hejhejhej jag är bara 14 år..'' den där;) vad den nu heter:P
Sen efter förställningen vare fika och film=)
''Tomten är far till alla barnen''
Men vi hann bara se en halvtimme typ xP..
Sen slutade vi=)
Då var jag med Saris!^^ nästa inlägg..
P,s fick betygen idag:P..



Och nu äre äntligen lov!!^^




Jag vill höra hur det lät när jag sjöng idag:O..
Skulle frågat om nån hade spelat in...=/



Till top