I whip my hair back and forth!!!

Ganska awsome låt ändå.. Den ä rolig att lyssna på!;D (Hon är bara 10år!! awsome girl!)

ANYHOW!! Har tillbringat några awsome days hos Sarah!;D (Förklarar uppdateringen..;))
OCH OM 5 MINUTER är det finalen i melodifestivalen!...
Asså.. Jag bryr mig verkligen inte så mycket om melodifestivalen.. För Sverige skickar bara vidare låtar som har sämre och sämre chans till Eurovision varje år:o..  
Och dom som väljer vilka artister som ska få vara med i melodifestivalen varje år, måste väl ha fler (bättre) att välja mellan..?:/
Aja! Hejjar på Swingfly!!^^ (Dom enda som jag kan komma ihåg är i final.. typ:]])

Annars så håller jag på att lära mig ''River Flows In You'' av Yiruma^^
Skitfin låt!:D 
Lite annorlunda känns de.. Eftersom jag inte spelar piano:]
Yiruma - River Flows In You
Till top