HOLAAA!!!

NUSÅ!:D Har gjort det mesta på min lilla uppsats nu^^
Här är en liten lista på vad som hänt senaste dagarna;DDD

26 Mars För klaras lilla skidtävling:].. Duktig chej dedär!^^
++ Jag, Matte och Pempie såg på Justin Bieber 3D! Lovar att den är fett värd att se!;D Även fast man inte gillar Justin Bieber så borde man ge filmen en chans;) Man får se mycket mer hur han är som perosn och vad han ''står ut'' med om dagarna:]] CHECKA CHECKA


27 Mars Försökte skriva uppsatsen:].. Men mådde så dåligt att jag gick och la mig tidigare..
PS något sjukt läskigt med att vara sjuk ändå... Oftast så fryser man gaanska mycket..
Så på med massa täcke och filtar! Så det blev såklart sjukt varmt sen fast jag frös ändå.. Sen låg jag där och storbölade för jag mådde såå bra:]] SEN så drömde jag att vi spelade american football i klassenO.o..
Jag var helt slut och pulsen slog så jävla hårt och jag var skiträdd, och de läskiga är att man vaknar med samma puls och värmeO.o.. Såklart är jag skiträdd.. Så ska gå och dricka vatten.. Då ser det ut som de sitter någon i köket!!! FUCKDD;; Lägger mig igen...  Tror jag blev uttorkad under natten eller något.. Hade sjukt ont i huvet på morgonen:/..

28 Mars Stannade hemma denna måndag och låg i soffan hela dagen:]


Och till sist idag!^^
Trött på att vara hemma och mår en aning bättre och drar till skolan!:D
Nu har jag straaax skrivit klart uppsatsen!^^... Skulle vart inne redan igår.. men ska skicka snart:].. Så fort jag har fått reda på innehållsförteckningen:] SKRIVER OM SVÄLT BTW! om nån undrar:]



Till top