Varje gång du nyser, kan du dö..

Citat från Josefin!! Haha nyser 20 000 ggr per dag senaste dagarnaxD
Hon sa att hjärtat stannade varje gång man nös:o.. De visste inte jag!.. Eller så har jag hört det förut.. Kommer som vanligt inte ihåg!:]..
Men.. SCARY SHIT!

Sen har jag pluggat lite.. Och käkat ännu en semla!:] OOCH slingat mammas hår;D

För att fylla ut detta trevliga inlägg.. Så slänger jag in lite wierd fakta som jag googlade fram(A)
1.Elefanter är de enda djur som inte kan hoppa.
2.Endast en person av två miljarder kommer att leva till 116 årsålder.
3.Det är möjligt att leda en ko uppför en trappa, men intenedför.
4.Kvinnor blinkar nästan två gånger så mycket som män.
5.Det är fysiskt omöjligt för dig att slicka din egen armbåge.
6.En snigel kan sova i tre månader.
7.Alla isbjörnar är vänsterhänta.
8.En struts öga är större än dess hjärna.
9.En krokodil kan inte sticka ut tungan.
10.Cigarettändaren uppfanns före tändstickan.

Hittade jääättetrevliga fakta om ''oss'', människan^^ Vad vi gör typ dagligen:D..
Ska lägga ut nån dag!^^
#1 - - hampus:

sv: haha katarina mailar väl?:o

Till top