Höhöhööö Moorning!:D

Japp! Vaknade kvart i 4 :].. FUUUUUUUUUUUUUUCK
Skulle va med Elin:(:(:( Hörde inte klockan.. För jag typ låg på den.. Somnade med den i handen för jag ställde in alarmetxD
OOOCH hurfan kan man vakna så sent om man lägger sig typ 3 på natten?..
Mysteriet återstår..
Men det ljusnar!:D Har pratat med Elin i telefon sen jag vaknade^^ De funkar också så länge:]]]
OCH så tittar jag på Yesman på Canal+^^

Hehe.. ++ Mamma kom nyss hem.. Och jag hade glömt plattan på när jag gjorde nudlar:/..
Och det kunnde börjat brinnaxO.. Gaaah!!!
he-he. 
Jag skulle nog inte vetat vad jag skulle göra:O.. haha aja.. Det hände inget!.. Så nu vill jag sluta tänka på dex)..
#1 - - Erika:

sv: Okej, roligt att du ville vara med. :D

#2 - - L1CKY ;*:

sv; javisst!



söt blogg =)

#3 - - Emma:

vad sent du vaknade ;p

Till top