Goderkväller!

Till middag blev det matverkstan! Själv käkade jag oxfilé med bernaisesås och pommes:].. Nomnomnom! Låter gött höh??:D:D
Sen planerade vi att trotsa snöstormen för att släppa iväg en ''luftballong''.
Tror det ät nått kinesiskt påhitt:].. Man tänder på den på en liten platta.. Sen så är det en stoor plastpåse ovanpå..

Hur ska man förklaraaa..? Som en luftballong helt enkelt!:D
Sen ska man tydligen få en önskan när man släpper iväg dom..
Haha det gick iallafall inte som planerat!xD

Den liksom flög en bit.. Och störtade.. Flög iväg en liten bit till.. Och började brinna:]
Lyckat tycker jag!^^

Nu är det så att jag lovat mig själv att städa klart innan jag går och lägger mig..
Så jag kan dammsuga och sånt tråkigt imorgon;)..
#1 - - ljungberg.:

Haha neeeej vilken sorglig .gif! Stackars ballong. :(



sv: nej jag har ju inte redigerat bilderna alls just nu, bara kört in i datorn och laddat upp. Får inte lika fin kontrast och färger men det funkar tycker jag!

#2 - - ljungberg.:

En Nikon D70, Markus gamla kamera som jag lånar på obestämd tid. Har en hel del år på nacken...

Till top