At The Bottom Of Everything

Igår var jag och kollade på estet här i härnösand!:D
Det verkade skitkul:D
Och man kunnde välja programfördjupningar för 500p^^
Om jag fattat rätt.. Så kan jag välja bland de över 100 stycken på den fina listan jag fått !;D
tex. Digitalt skapande, Journalistik, reklam och information, medieproduktion, webbutveckling, bild och form.. Allt med musik att göra typ;D och MASSA mer:] Fast de kan man på alla inriktningar^^
Verkade med andra ord intressant!^^ Fast har fortafarande inte bestämt mig.. ALLS
Klicka på bildN om du vill, Jag tvingar ingen! inget tvång här.. hehe Kolla om du känner för det!:D Om du är intresserad^^...
(Just de här är för härnösand bara.. Tror jag^^)


Sen såå! 2Day!:D Jag var med på en annan grupps hk:] Frida och jag skulle göra tortillas och nån couscous sak^^
Jag gjorde couscousen!:D
he-he.. 2 ''roliga saker''..  jag råkade bränna couscousen lite.. Men jag skyndade mig att fixa det!^^
''Det luktar bränt.. Som papper som brinner!'' ''Det luktar bränt här! men vi har inte bränt nått!''
Citat från lärare och Elev...(A)

Nr. 2 råkade av misstag skjuta iväg en hel gullökshalva på Hk läraren också.. Skulle visa henne hur gammal och ful den va:].. Sen spratt den iväg! Höhöö hoppas det inte påverkar betyget..(A) Hon tog inte illa upp iallafall(:


Sen har jag vart på Waynes och haft awsome time med Ellinor, Hampus, Fanny och Cissi!:D:D

(Soluppgång imorse)

Sen så gick Sara hem med massive headache.. krya sötish!<3<3
Till top