Godkväll!:D

Idag var det invigning av högaslättens nya konstgräsplan!:D
Massa som skulle spela match och så var det en orkester och och.. aa(A)

Vi skulle mixa 3 olika lag och spela en match!:D
Men... Vi var bara 15 stycken totalt -.-...
Så vi fick spela 7-manna... ;)...


Sen åkte jag och mi familia på Minikrogen och käkade!:D

Och nu sitter jag och väntar på att Gimp ska ta och lugna sig lite O.o.. Det har fett damp;(..
don't get it asså..
fast den kanske bestämmer sig för att vara snäll när den läser det är inlägget!^^
(Gimp e ett bildprogram btw;D)

Jag har nyss suttit och ritat också(A)
Köpte ''riktiga'' blyertspennor med olika hårdhet och sånnt där för några dagar sedan ;D
Har märkt att de e kul att rita!:D:D.... Även fast jag inte är såå duktig ;)



Här bytte Elin och jag om!!
Japp.. Fönter överallt.. Japp folk kollade in... Japp vi satt på golvet och bytte om! Japp Elin ramlade omkull!^^
#1 - - EMMA L :D:

hihihihih jag var i orkestern :D did you see me??:D

Till top