Goddag och halloo!:D

Trevlig dag må jag säga.. Mycket trevlig!

Har haft musik..
Vi ska gö en egen låt!:D
Jag, Evelina, Elin och Jossan skriver en tillsammans(A) Om Godis(A)
Host**Host** Harkel** spott** Den går såhär..
Godis, det smakar så gott
Godis, man blir så tjock
Godis, det känns så flott

Än så länge^^ Mycket fin va??:DSen visade vår musiklärare oss en låt..
Som han sa hade blivit den töntigaste blablabla.. sämstaste.. osvosv.. låten..
Nånting^^
hihi Elin och jag diggade iallafall(A)

10 Små Moppepojkar!!!!!!!!!!!



Sen var jag med Elin på stan!:D
Vi skulle fixa kläder tills skolfotot^^
Vi har ''Superman'' tema!:D:D
Visar i next inlägg vad jag köpte(AA)

Och så köpte vi cookies(A) Och cola.. Fast Elin gillade den inte.. aja!^^
hihi vi hade skooooj^^


höhöh scary pic huh?
Till top