The dawn is breaking

THE BIG QUESTION! Det ni alltid undra, ständigt funderat på, funderar på när ni har tråkigt...
Hur många skor äger FridaALind?..
Idag tog jag tillfället i akt då jag slutade tidigt, att ta reda på svaret! Så alla ska slippa slita av håret för ingen kan komma på hur många det är...  Spänningen är olidlig...

Okay.. De va fett många.. Lite awkward.. Funderade faktiskt på om jag skulle publicera det! xD
Faaaaan va dom skorna måste ha kostat...
Fast många e begagnade.. Och som jag fått.. Och som jag inte använder:].. typ 4 par(A)
Aja! Don't judege me!:] Me like shoes!^^


Den bakersta raden är vinterskor!:D Resten är sommarskor!:]


P.s!!! Sorry för min dåliga uppdatering.. Och för att jag skriver om tråkiga saker.... ska FÖRSÖKA göra de myyycke bättre!:D
#1 - - Paps:

Måste fattas några :P

#2 - - sofia:

DU ÄR JU SJUK :o

Till top