Skyltsöndag!

Besviken.. Jag kännde mig grymt besviken när jag kom till Sollefteå:(
Allt var inte alls likadant som förut.. Det var mycket färre ''stånd'' och inga marschaller och mysig brasor..
Och alla affärer stängde kl 17.00 -.-
De kunnde varit bättre med andra ord!
men jag har haft jättemys med familjen ändå, och hunnit träffa Jenny mer!:D


Tryck på bild för att förstora!:D
Till vänster är det julklappar^^

Det som visas är en tröja till mormor min:] Leksaker till Klara..  Och garn:D Som jag kan göra nått av(A)
Och det censuerade är till päronen;) Men de brukar kolla min blogg så..

Till höger..
Har jag köpt en ny plattång!:D 99kr på Jysk:]
Sen ögonskuggor för 10 kr O.o.. Och det är ändå ganska bra pigmentering trots priset!:D
Sen en mascara på rea.. köpt.. nånstans:]


Första advent!=D
Det firar vi på bloggen med att tända ett ljus och dela ut gratis glögg!!^^ Ta för dig!



Till top