It's Frida bitch!

Sista teorilektionen på moppekursen va idag:D
Och imorrn ska jag köra i stan^^ LÄNGTAR!:D



sen så åkte jag och Sara till Birsta!:D:D
Hade typ 2000kr med mig... Hahah fatta ångesten jag hade efteråt.. o.O..
Vi åt på McDonald's med:]

Och så köpte Sara en ''jättegod'' smoothie..(A) Och jag köpte världens segaste feta maräng x)
Och vad hände med dom sen....? Hemlis!^^

Anyhow!:D JAG KÖPTE:

i.d. Fondation Kicks 435kr
Ögonskuggor Isadora 99kr
Mascara(Ni ser vilken sort;)) MaxFaktor 175kr
EyePrimer MakeUpStore 155kr
Loose Powder MakeUpStore 235kr
Lip Care Mix MakeUpStor 175kr



Hydrafresh (Daycream) Loreal 99kr
Ansiktsmask Kicks 19kr
Rengöring (Toner) Kicks 50kr



ÄLSKAR DESSA SKOOOR!:D:D:D<3 Fanns bara i storlek 39 och 40... Men jag kompenserade med några strumpor och köpte storlek 39^^ Skopunkten 499kr Men av nån andledning fick jag dom för 299kr :] Inte mig emot!^^
Helt vanliga svarta handskar ;) Väskan 199kr




Världens finsate korsörhängen:D Glitter 99kr
Dragkedjeörhängen JC ca 40kr Det var 2 par:] Men jenny fick ett^^



Och allra sist...
typ vääärldens finsate ring!:D Glitter
ca 90kr




Sen köpte jag hårspännen till min lillasyster:] Och en ny piercing!;D
#1 - - Bea:

Bra Frida att du använder Id!! Det är det bääästa!!! :)

Till top