Men tjaah!:D

vet ni hur happy ja e!:D
Jag Tina och Kela är lediga imorrn för dom andra har elevens val!;D
Yay!!

2Day har school varit aaaaaaaaaaaaaaaaastråååååkig...

Men jag hoppas det blir lite skojigare ikväll;)
Vi KANSKE ska bowla(A)
Om Kela kan och har pengar;)

Och i annat fall?..
Jag skulle vara värsta snäll.
Skulle släppa ut en flugjävel så jag öppnade fönstret.
Sen skulle jag stänga, då gick det inte, utan man måste ta i..
(Träet har sugit åt sig fukt. Då blir det tjockare. typ.)
Så jag tog i. Så typ klämmde jag fingret eller nått-.-..
BLOOD FUCKING EVERYWHERE!!!!!!!
Nä. Bara ett lite djupare skärsår eller nått;)
Men fan va förvånad jag blev..


Ny tid hos tandläkaren:P
3/6 08:15;)   YES!! slipper lite skola(A)
btw Hatar deras djävulssprutor!!!!!!!!!
Bedövningssprutor då ;s..
Till top