Heey!:D

Seeeg dag idaaaag..
Men ska ta och säga att våran So-lektion var den bästa på länge x)
Fanny stog på bordet och läste högt x)
Tina satt och ritade i mitt ansikte..
Och vi körde allsång på fredagsmys!!!!^^
Och lite markoolio
Och som ett + i kanten så var vår lärare ganska glad idag och lät oss hålla på(A)

Gick på stan me mama sen:)
Och Frida and Tinajs were there tooo;)
Köpte lite saker som jag får visa på lördag..Eller söndag;D
Sen the most embaressing moment of the day..
Mamma provade kläder..
Hörde att hon sa typ ''Den här satt ju inge bra..''
Då drog jag bort gardinen..
Där stog nån anna x)
Så jag tog tag i henne, drog ut henne på golvet och skrek
''Du är inte min mamma!?!?!??!''
Nä.. Men jag bad om ursäkt och gick till provhytten bredvid där hon stog..

Nu ska jag snart på konfaläger!;)
Kommer hem imorrn på kvällen;)
Så de blir kanske ingen uppdatering;)


FyFAAAAAAAAAAAAAAN va ont de ska ha gjort att tagit
alla dom där piercingarna!!!!!!

Jag vill ha 1 i tungan tack!..
Fast de verkar göra riiiktigt ont.. så.. nej.;(



Till top