Godkväll;p

Börjar med att säga..
FAN JAG FÅR DAMP!!!!!!!!!

Finns bara den här meeegadåliga supermegaultra
sugiga datorn i hela huset som har internet-.-...

Skulle göra en film från konfalägret och lägga ut):..
Men de får bli när internet funkar:)


Konfan!!!!!!!!
Jag har haft så jävla kul den här helgen!!:D
Har typ nästan garvat ihjäl mig!! (MEN JAG LEVER SOM NI SER!!)
superhärliga tjejer!^^<33 Och dom helt klart bästa konfirmadledarna!;D
Katarina, Maria, Markus och Carro!:D
Synd att lägret var så förbannat kort;(
Det var seriöst depprimerande..

Ellinor och jag badade btw!:D
Eller doppade oss.. BRRR!! ;D

Nu ser jag på Eurovision:)

Den som körde nyss.. SÖG!!!! Nr: 12-.-..

Är egentligen inte förvånad att Anna inte kom vidare..
Visst har hon en bra unik röst!
Men låten var urtråkig egentligen..?

Salem Al Fakir hade säkert lyckats bättre:P
En anorlunda bra låt:) Som är lite mer ''Internationell'' ;)



Till top