Godkväll:)

Nu e läget så att vår mentor har fyllt år och vi ska överraska honom imorrn;)
Så jag håller på att baka kladdkaka:D
Sen så ska jag försöka göra havreflarn;)
Får se om jag tar med dom imorrn(A)
Lägger in recept sen!;D

Idag slutade vi tidigt taaackar för den;)
Följde med Tina och Frida till bilskolan:)
Dom skulle fixa nån kod:p..
Nje. Ja vet inte riktigt x) Men dom gjorde nån sak på datorn med;D

Så har jag köpt en piercing (Krok)
Som jag ska ha istället ett tag:)
För den med ploppen e asjobbig att ta av för tillfället-.-..
OM jag orkar lägger jag in bild sen(A)

JAG HAR INGEN BILD. JAGHARINGENBILD.JAGHARINGENBILD.JAGHARINGENBILD.
JAGHARINGENBILD.JAGHARINGENBILD.JAGHARINGENBILD.JAGHARINGENBILD.
JAGHARINGENBILD.JAGHARINGENBILD.
JAGHARINGENBILD.JAGHARINGENBILD.JAGHARINGENBILD.
JAGHARINGENBILD.JAGHARINGENBILD.JAGHARINGENBILD.JAGHARINGENBILD.JAGHARINGENBILD.
JAGHARINGENBILD.
JAGHARINGENBILD.JAGHARINGENBILD.JAGHARINGENBILD.
#1 - - din beundrare <3<3<3<3<3<3<3<3:

MEEEEEEEN! nu avslöjade du ju överraskningen.. Lasse läser väll din blogg??!?!?! de trodde jag iaf :)

Till top