Redeen

Träningen var inställd när jag kom dit;)
Bra elr dålig?=P
Skönt iallafall;D

Familjen pigelinpoäng tog en trip till farmor där vi e fortfarande;)
Har tagit en ca 55 minuter långpromenad med hennes hund x)
Och så hade vi köpt lunch a La frusen mat i låda:)
BLEV FETT MÄTT! HOHO IT RHYMED!

Och nuuu vet jag att alla undrar..
''Sen då?? är det allt du ska hitta på din nolla??''
Då svarar jag simpelt..
hahahahahahahh! va?
Och sen säger alla..
fattaru inte tyska eller??
jag..
NEJ!

Sen har jag gjort det stora steget och provat en Vitamin Well!
Rättare sagt.. Vitamin Care;)
Den var faktiskt ganska god!:D
fast ska jag vara ärlig är det som blaskig saft:)
P,s!!! Serveras kall!!!!!!!! (Godast dåå)
Men jag tycker dom är helt ok att köpa when You Feel For It;D

#1 - - sara:

Och nuuu vet jag att alla undrar..

''Sen då?? är det allt du ska hitta på din nolla??''

Då svarar jag simpelt..

hahahahahahahh! va?

Och sen säger alla..

fattaru inte tyska eller??

jag..

NEJ!



haahhahahahahaahhahahahahaahhahahahahahahahahahhaah

#2 - - SIEL:

allt är bra :D sj?

Till top