Rätt som vann?;)


Anna Bergendahl vare som vann Melodifestivalen 2010!!
Va säger ni rätt som vann?:D

För mig spelade det ingen roll om Salem Al Fakir eller Anna skulle komma vidare;)

Men tänk att för knappt ett år sen var hon en okänd tjej nånstans i svergie:D
Som gick till Idol:)
OCH NU VANN HON MELODIFESTIVALEN!
:D

Hon förtjänar det verkligen:)


VINNARLÅTEN!
#1 - - CLIP:

KASST! DARIN SKULLE HA VUNNIT. PUNKT!!!!:D

#2 - - sabina:

Svar; tack så mycket! :D

#3 - - It´s you and me baby ! Tävlingar pågår alltid hos mig :):

Nej såg det inte.. Men inte rätt låt vann :p

#4 - - CLIP:

kul för henne iallafall!!:D

#5 - - Anonym:

det var inte rätt som vann ************

#6 - - emelie:

sv; ja, det ska man nog! :)



nej, nej usch! vi kommer förlora så det bara ryker om det i ESC! :)

#7 - - rosemarie:

Godnatt & Sov gott!

hoppas du har haft en

bra lördag, och att

söndagen blir mycket

bättre, kraaam (L)

#8 - - CLIP:

Ja, jag med, sjukt söta är de!

#9 - - It´s you and me baby ! Tävlingar pågår alltid hos mig :):

Salem al fakir :D

#10 - - MAHIILDAS:

tycker faktiskt att hon anna vart bra fast keep on walking vart nog bäst :P



härligt att höra, själv är jag på topp humör även att det är söndag:P

#11 - - sabina:

Svar; Ja! Det tycker jag med :D

Till top