DAARLING!! I'M HOOME..

Vart på stallet som sagt:)
Gick väll inte såå bra:P..
Man fick inte igång henne riktigt-.-..
aja:)
sEN ÅT VI PÅ FRASSES^^<3

Om ett tag ska jag ta och tona håret;)
Lite mörkare brunt:P..
(FöreEfter sen?;)
Och så ska jag (Om jag orkar) fixa mina naglar^^
Det har inte jag gjort på jääättelänge;D


hihi^^<3
#1 - - ellinorpettersson':

Åh ja det är jätte kul, kan man lyssna på dig någonstans? :)

Ja jag sjunger jag med, just nu har jag börjat hos en sångpedagog också :)

#2 - - Cassandra:

sv; okej göött:d

#3 - - MAHIILDAS:

jag har faktiskt ingen skola imorgon, ska praoa en vecka(y)

#4 - - ellinorpettersson':

Så kan du ju inte tänka! så tänkte jag också först. Men det är bra att få kritik också :)

Jag la nyligen ut på min blogg så om du bläddrar ner hittar du nog när jag sjunger på lucia :)

#5 - - MAHIILDAS:

hehe, på city gross:P

#6 - - Cassandra:

sv; jag ligger i sängen breve min syster & kollar runt lite ;D själv ?

#7 - - rosemarie:

så bra :*

det är bra med mig med. vad händer idag?

kram säötis <3

#8 - - CLIP:

Åh, det var verkligen bra! We are the world!

#9 - - Cassandra:

sv; okaaj :D tack <3

#10 - - It´s you and me baby ! Tävlingar pågår alltid hos mig :):

söta :) Haft en bra dag idag då ? :)

Till top