Godkväll!:D

Har vart på lektion som vanligt idag:P
i typ 1 timme på morgonen;)
För sen repade Olivia och jag igen;)
Och så kollade jag på Jesus & Co: även kända som de 4 vännerna och Vonka!^^
Olivia och jag kom på de fina namnen dom ändå inte vill ha(A)
Sen skulle skolan på vårkalaset:)
Kollade på de som uppträdde;)
Jesus & Co: uppträdde med(a)
Grymt !;D

Hade gärnat vela se Miriam med:)..
Men de blev inte så:P..

Kring 1 gick jag, Tina, Sara, Elin och Kela på stan en snabbis;)
Köpte en mascara och en eyeliner:)
Sen på donken och köpte glass!;D
Sen satt vi och Schtekte på BolagsBryggan;)

Sååå lyckades jag såklart missa bussen..
Gick mot hållplatsen (Typ 10m fram) då körde båda bussarna iväg-.-

Sååå.. Då gick jag till stan och kollade tills mama hämtade lillasyrran på dagis;)
Och när jag var där köpte jag ett par saker till;)
Look At nästa inlägg;D


Tobina och Josefin på tivolit i Brake Dance!;D
#1 - - Tottan:

HAHAHAHA, OMG!! XD

Till top