Godkväll:)

FÅR SKRIVA OM HELVETET!!!!!!!!!!
DET BARA FÖRSVANN OCH NU FÅR JAG GÖRA OM!!!
Kmr inte enns ihåg vad jag skrev???

Är fett hungrig.. Funderar starkt på att värma några pannkakor:P..
Men det kan man väl inte göra på kvällen.. eller?

Sammanfattning av min lilla dag:
Klaras match de förlorade med typ 3-0
Åka till farmor men hon var inte hemma.
Åka hem.
Göra tivolivideo.
Slöa vid datorn.
Halvsova i soffan och titta på tv...


Och ibland hatar jag att bo på landhelvetet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Finns typ INGEN täckning här..
Såå.. Josefin hade skickat sms och frågat om jag ville med och grilla..
Men det fick jag typ 9.. ;(
DEPPRIMERANDE!!!!!

SÅ ARG BLIR JAG!

#1 - - Sandra:

Alla delar är dubbelsydda så ett sämre hår är fastsydd med min nyaste förlängning. Har använt dessa bitar som utfyllnad.

Till top