We Must Live Eatch Day Like It's The Last.

hehe på svenskan idag så satt vi och tittade på......
''Terkel i Knipe'' det vil säga:P... Den norska versionen av torkel i knipa..
Den sög! xC..
men jag gillar den svenska:P.. ganska sjuk humor i den:P..
läskigt när hon får gaffeln i ögat hela tiden -.-..
aja!:D..
Jag och Elin skulle egentligen åka längdskidor idag istället för springträningen:)..
(kan ju förklara om några århundraden varför jag inte gillar de)..
Men det snöar ganska mke -.-... Såå:P...
Antingen så åker vi på onsdag eller så åker jag på onsdag;)..
Om Elin har tid:P..^^
Och ikväll ska jag göra paj!^^..
Jag gillar inte pajer med fruktfyllning :S...
Mjuka, slemmiga.. blä!...
Men alla andra i min mellanmjölks familj gillare!:P..
Så jag ska göra en sån te dom:)...
Och så ska jag se om jag hittar lite nötter och annat
så kan jag skapa min egen lilla sort;)...
I annat fall så ska jag vara med sara imorrn^^
Puss&Kram :)


I HAVE THIS DREAM Speech Michael Jackson

Jag gillar det här talet:)...
Det är lite klipp med musik och talet, hur man nu ska förklara:/.. men de gör inget;)
#1 - - Anonym:

a exakt..palla ha varje dag:O

#2 - - Anonym:

svarar på komentarer. sj d å :D

Till top