Stan^^

Har precis kommit hem från stan nu:P..
Jag sitter vid Saras dator, och hon dushar:)
Ooom.. inte så länge ska vi till Frida och ha filmkväll^^
Såå mys!;)
Iallafall:P..
Eftersom jag inte är hemma nu så lägger jag in bilder imorrn på vad jag köpt^^

2 Mascaror. Masterpiece Beyond Leght. REA!
Nog min favvomascara^^.. kostade bara 30 kr styck på H&M!:D
Det är nog bara jag som gillar den;).. men det gör ju inget^^
Foundation LUMENE. Kicks. REA! kostade bara 60 kr!:D
Läppglans. Åhelns REA! 35kr. Tyckte om färgen!=)
Men köpte den kanske mest för det söta smycket som var på^^
Har den på mobilen^^ (bild)



P.s glöm inte veckans blogg!:D LÄNK
#1 - - Celina:

sv: skönt att höra :) nja, väntar på svar från min kille som ignorerar mig :/ sj? ^^

#2 - - Emma-F O T O B L O G G:

Okej:)

#3 - - E- Bloggen om mode & skönhet:

Hittade du ngt ? :)

#4 - - CLIP:

haha, det brukar ju bli så! orka hålla ordning;)

#5 - - mmautildah:

Hej vad gör du :)?

#6 - - FotobyDenise [O R D & F O T O]:

God fortsättning, kika gärna förbi min blogg och skriv vad du tycker:) Om du gillar den så är det bara att klicka på den blåa knappen på bloggen så får du följa den helt gratis:D Blir så glad för varje kommentar!<3

Tack i förhand

Kram Denise

#7 - - ida:

sv: svarar på komentarer (:

vad har du gjort idag då? (:

#8 - - ida:

sv: okej, jag har vart med en kompis (:

vad gör du nu då?

Till top