Sry inget bloggande idag blev det=)

Det går att förklaras!^^
Efter filmkvällen igår åkte jag hem till Sara och sov där:P..
Iallafall!^^..
Vi tittade på ''Disturbia'' , ''American Pie och ... den sista kmr jag inte ihåg=)
Ganska mys;)
Och idag när jag vaknade berättade Sara sagan om.. '' Sara i försök om att väcka Frida'' ;D..
Närå!;)..
Men hon vaknade typ 3 timmmar innan mig:P..
Så hon försökte göra lite olika läten, kasta hårspänne, fundera på att skuta mig med en gummisnodd:P..
Kollade om datorn var ledig för att lilla jag inte är så underhållande när jag sover;)..
Men den var upptagen;D... elr ja mena.. =(..
Nog om de!^^
Vi har kollat på film och.. lite annat:P..
That's all for now!^^
Puzz&Kram :)


Om nån undrar om menyn:P.
Så tyckte jag att vad som helst förutom det vita var bra^^
#1 - - CLIP:

jag har inte gjort så mycket, bara varit hemma:)

#2 - - Celina:

sv: okej, lät ju inte så kul ;)

Till top