:P

Idag ska jag först på stan med sara;)
Och sen på kvällen blire filmkväll med tjejjorna!^^
En trevlig måndag va?^^
.. Jag har faktiskt klivit upp tidigare idag!:D
10 faktiskt!^^.... Jaja... 10:15 men who cares?^^
Jag har till min ''förskräkelse'' upptäckt att mitt smink är hemma ho Sara..
Så jag fick använda en gammal mascara (hehe rimmade!;D)
Själv så tycker jag att det är jäääättetråkigt att sminka mig.. x(
Jag sminkar mig när jag ska på skolan och när jag ska på stan:P..
Det är skönt att slippa^^....
''har du på dig något smink?.. du ser sjuk ut..'' // mamma x(
Aja!^^.. that's all for now!;D
Puss&Kram :)


bildbrist...
#1 - - Anonym:

hejsan jotack bara bra händer idag då?

#2 - - Himeko:

Egypten ?

#3 - - Emma-F O T O B L O G G:

Görs?:)

#4 - - Celina:

sv: jodå allt är bra, sj? :)

#5 - - E- Bloggen om mode & skönhet:

Allt bra ? :)

Till top