:P (körtkört sammanfattning;)

Me familia and moi gick på en promenad:P..
Eller vi åkte spark;).. men ändå:P..
Kallt som satan:).. som vanligt..
vi tog me varm choklad och mina fina kladdkake muffins saker;P....
Sen dess vi komm hem så har jag mestadels sutte vid datorn:)
Chattat med Eelinsjodin:P.. Och Sara den underbara;)..
Och gissa vad?=P..
Om ni kommer ihåg att jag skrev att
Michael Jacksons sång ''This Is It'' (Kom på nu några dar senare att det var they don't really care about us..;)
Skulle få (en till eller en ny;).. Musikvideo baserad på Filmen:P..
Det visade sig då att den bara skulle visas i U.S.A den tiden=(..
Men idag vare bara ren tur att vi hade VH1 på:D
För där var videon^^
Idag!^^..
Det var massa klipp från turneen för de som undrar ;)



#1 - - It´s you and me baby ! Roliga tävlingar pågår hos mig nu :):

Allt bra med dig denna fina lördagskväll ? :)

#2 - - It´s you and me baby ! Roliga tävlingar pågår hos mig nu :):

Okej :D Joo fint med mig :)

#3 - - It´s you and me baby ! Roliga tävlingar pågår hos mig nu :):

Var den bra ? :)

#4 - - elin hallmaan:

sv: Sevärd faktiskt, inte så bra som jag trodde dock :p

#5 - - It´s you and me baby ! Roliga tävlingar pågår hos mig nu :):

Ahh okej :) Men tur du var med o såg den ändå :)

#6 - - elin hallmaan:

sv: Hm, 3/5 tror jag ;)

haha

Till top