Moonwalk är nu beställd!^^

Nu har jag beställt boken ''Moonwalk'' på
CDON.com ^^
Jag har beställt den svenska versionen:)
Om det är nån som är sugen på att ha den boken så är det bra att passa på nu!;)
den svenska versionen ligger nu på 49-89kr + frakt=D
Och den engelska på 169 + frakt;)
Nån gång i framtiden ska jag nog köpa den engelska;)

#1 - - Diana:

Hej ! Just nu har jag en frågestund :) jag skulle bli glad om du ställde en fråga, så besvarar jag den gärna <3 Kram

http://picturesinmyhand.blogg.se/2010/january/fragestund.html

#2 - - alexadnra:

:D

#3 - - CLIP:

ÄLSKA!

#4 - - jenny:

okj

#5 - - Emma-F O T O B L O G G:

Svara på kommentarer!;)

#6 - - LINDA:

nja inget speciellt, snabbtripp till stan :) själv?

#7 - - Ida:

Okej. Gör du idag då? :)

#8 - - Ida:

Okej, låter bra.

Ska snart fixa mig & åka ner på stan. Ikväll ska jag festa med några kompisar. :)

#9 - - Ida:

Okej, låter bra.

Ska snart fixa mig & åka ner på stan. Ikväll ska jag festa med några kompisar. :)

#10 - - Anonym:

jag är 100% säker, jag läste det på billboards hemsida. Vad händer idag?

#11 - - Anonym:

it mkt..sjd å:D

Till top