Min lilla kväll:P.. I bild?^^


hihi mina fina muffins/minikladdkakor^^


Va ju på stallet:P
Och det finns några katter som 'bor'' där:)
Tills vidare iallafall:P..
De hittades under ett litet hus har jag för mig:P.. När de var små kattungar:)
Och har varit där sen dess:).. Men en av dom bor hemma hos nån:P..
Också var ja med på teorin:P..
Dom sa massa konstiga saker.
Det här är..
en fhlsdhföd!..
Ja precis!..
Men vad heter den där.. jo juste!.. sdjhgfsrlog..

Och fika gjorde vi;)..
Och mockade mockade och mockade:P..
#1 - - LINDA:

okej, låter härligt! :) vad lyssnar du på för något? :)

#2 - - elin hallmaan:

sv: Haha aaw :)



Åh vad kul att det funkade!

#3 - - Samira:

HEJ:D Gå gärna och komentera min blogg(L)

#4 - - jenny:

gott

#5 - - Emma:

svar; hehe jodå det rullar på som vanligt, själv?:)

#6 - - LINDA:

okej, ja han är riktigt bra! :)

lyssnar mest på east fm så det blir lite blandat!

#7 - - Emma:

svar; hehe okej, jadu inte så mycket, själv?=)

Till top