Men hej allihopa!^^

Nu ska jag börja med att säga tt jag hoppas alla har haft en grym dag!^^..
jag och Frida ''bråkade'' om vem som skulle gå på nått bajsmöte:P..
De blev lilla jag:)..
Jag lovar att jag höll på att somna-.-..
iallafall.. När vår vice rektor började prata hörde man direkt vilka hon pratade om-.-..
Och vår rekr´tor pratade på som vanligt:p..
Irriterar mig på att han säger va hela tiden..
''Vi kan inte göra så va.. det skulle inte passa va.. osv..'' -.-
Men I don't judge!:D
Jag tänkte åka skidor idag:P..
Istället för springträningen jag hoppade över:)..
Men jag orkar inte nu:P..
Så jag ska gå och se vad vi har i kylskåpet så länge!^^


Mycke fin;).. Jag tog de kortet den..:P..
Ska ikke juge den hittades på göögle^^
#1 - - CLIP:

det har jag faktiskt ingen aning om, hehe:)

Till top