''Just My Luck''..............

hmm:P... ska ta lite i taget tror ja;)..
Idag på skolan...
Så hade jag solosång som vanligt:)
Men jag börjar tycka det är tråkigt..
jag vill lära mig bli bättre, genom olika tekniker osv!:D..
Inte bara stå och sjunga tråkiga ballader-.-..
iallafall...:P..
Hade musik efter skolan med:)..
(Elevens Val) :P...
Till halv 5.. Och vi är ganska många:P...
Äsch! x)..
Och vi har Norska på svenskan med:P..
Det är mycket svårare än det verkar x)..



lite av just my luck?...

Joo.. bussen går kvart över 5:)...
Så Tina och jag gicktill Dollar och köpte lite smått&gott^^.....
Mitt batteri var slut på mobilen:P...
(Hann låna ett sms av Tina innan jag gick te bussen^^)
På väg ner till busshållplatsen:P...
Tyckte jag att jag såg 518 susa förbi..
''Great!...'' tänkte jaag..
Men jag stog och vänta i ca 30 Min (trodde jag!.. Ingen mobil = Ingen Klocka-.-..)
Så jag gick till en kompis som bodde i närheten och lånade en telefon:P..
Så papa fick hämta mig:P..
Men när jag går ner till busshållplatsen och ställer mig och vätar på papa-.-...
Så kommer bussf*n!...
''Äre Sant eller??''... -.-...
Äh! whatever... :P...


Bildbrist! -.-..

I annat fall så la jag mig i soffan och somnade när jag kom hem^^...
Gick endast upp för att äta middag:P..
men åt ändå inget =/.. mådde skit!.. (Jaa jag mådde Bajs)
Så gick jag och somnade om igen^^
#1 - - Leia ♥:

Kul med sång.

Till top