Hej alla glada:D

Ok de va inte så hemskt att sitta där själv:P..
De var fler som gjorde de;)...
Men det hände en pinsam sak...
Det var alldelles tyst..
Så råkade jag sparka foten i golvet på nått mysko vis.
Så det lät som jag fes!-.-..
Pinsamt;).. Så hörde man några andra bah ''hihihi, nöff''....
I övrigt så har jag dushat (sköönt<3) och äte massa pepparkakor^^
:).......
En annan grej:P..
Jag kollade igenom min dator och så massa bilder på mig och min lillasyster=)..
Vi var som bästa kompisar då typ^^
Och vi gillade varann som riktiga syskon ska^^<3..
Men nuförtiden äre inte riktigt så=(..
Jag ska nli snällare mot henne:P...
Ska börja att kanske ge henne min samling av kulor som jag hade i typ 3:an:P..
ca 400 kulor kanske;).. Stora, små osv..
Då blir hon gla'!^^.........
Nu ska jag..... göra nått annat:)...
Puzz&Kram :)


Överdrivet smajl.... kankse 2-3 år sen:P..
#1 - - CLIP:

vilken söt bild:)

#2 - - ELLEN - eecederholm.se:

söt bild!

Till top