hej alla glada^^

Kom hem från Body combaten för kanske 1 och en halv timme sen^^..
men nu till de viktiga..
PAPPA HADE SLAGIT NÅGRA AV VÅRA REKORD I WII FIT!
men som den kung jag är går jag åter till slagfältet och tar tillbaka mitt rekord på linan^^
Och körde slalom ett par ggr.. men de e trååkigt så I gave up!-.-
Han kan få vara glad och behålla det rekordet ett tag;)..
Tills jag komme igen vill säga;D..
hehe;)
Nu ska jag hoppa in i dushen!!^^
Puzz&Kram :)

BTW Body Combat rekomenderas starkt!!^^
Riktigt kul och svettigt!:D
Tränar allt från muskler till kondition^^..
#1 - - Michael Jackson - Minnesblogg:

Svar: :)

#2 - - Ida:

De låter jättehärligt! :)

#3 - - alexandra:

hur är det med dg då?:D

#4 - - CLIP:

visst kan du få göra det:)

#5 - - CLIP:

visst! ska titta imorgon om den finns kvar:)

ska jag köpa den isåfall?:)

#6 - - alexandra:

bra:D

#7 - - jenny:

de skulle jag vilja prova

Till top