Hej alla glada;)

Skolan har vare helt ok:)..
Inget särskilt med andra ord:P..
Just nu lånar jag päronens laptop..
(riktigt gammal, liten.. ful;)
Sen ska jag ta och baka lite kladdkake muffins:P.
Som jag ska ta med mig te stallet sen:P
Dom ska bara ha teori:)
Men det gör inget;)
Och en sak till..
FREDAG IDAG JU!!
Ska ni ha nått fredagsmys?^^

#1 - - elin hallmaan:

sv: Åh taack!

Haha och tack igen, för hon är så fin så det tar jag som en komplimang haha ;D



Ja det tycker jag du ska göra, så får du visa hur det gick sen :)

#2 - - FOTOGRABBEN.SE:

jag ska ha fredagsmys ;)



hur mår du?

#3 - - LINDA:

ja, jag tycker den är både snygg och ful! :p

jag kollar på let's dance :) vad gör du?

#4 - - It´s you and me baby ! Roliga tävlingar pågår hos mig nu :):

Gör du ikväll då ? :)

#5 - - It´s you and me baby ! Roliga tävlingar pågår hos mig nu :):

Hoppas du har en fin kväll :)

Till top