Godmorgon^^

Jag har precis ätit frukost sminkat mig osv^^...
idag blire en bra dag känner jag!
För på morgonen har vi syslöjd^^
Sen på kvällen så ska Sara och jag på bio^^
Och det gör det bara bättre att ha i tanken att supersnälla CLIP som är så snäll och ska titta efter den där serietidningen jag pratade om förut^^<3 den
I annat fall så ska jag ta och borsta tänderna nu^^
Puzz&Kram :)
#1 - - jenny:

ska sanrt till jobbet, sj?

#2 - - CLIP:

HAH! fasiken vad svårt det ska vara att få tag på den då, imorgon går jag till en annan affär, skulle få in mya tidningar, men jag är nästan säker på att de har den!;);)

#3 - - LINDA:

jaha, vad dåligt :o vi har nog världens sämsta mat på skolan.. ser ut som hundskit :s hehe

#4 - - E - Bloggen om skönhet & mode ! - Tävling pågår !:

Ska du ha något fredagsmys ikväll ? :)

#5 - - Ida:

Allt bra med dig? :)

Till top