Ett snö H-vete..

I Morse..
papa skulle skjutsa Lillasyrran te dagis och mig och Jenny te skolan..
Men problemet var att det var mer än en halvmeter snö-.-..
Så vi kom ca 20 meter eller så...
Så Jenny och jag plumsade i snön en Km ner till busshållplatsen..
Och väntade i 45 minuter på bussen...
Kallt som fan-.-..
När bussen äntligen kom! (en kvart försent..)
Så kunnde jag varken känna ben, fötter eller händer-.-..
kl var ca 9-.-.. eller 10 minns inte..:P..
Så de var direkt till Gymnasiet och göra det där spanska testet
(vi är med i språkolympiaden..)



bild från igår..

Later Thaa day.
Sen fick vi skjuts av elins pappa tbx till skolan^^
later.. så hade vi musik:)
Vi skulle skriva vår egen Blues Låt;)
Jag, Elin och Frida skrev en ;P..
Eller försökte:)



Och sen när jag blev hämtad från skolan så åkkte vi längs E4:an..
På andra sidan var det minst typ 2 Kilometer kö:O
En långtradare stog i vägen =/..

Btw fick hem Mj-Halsbandet idag^^
#1 - - LINDA:

:)



usch, gillar verkligen inte heller snön!

#2 - - isa:

Okej tackkk!!!<3

#3 - - Alexandra:

Sv; Inte mycket alls, har varit i skolan och ska arbeta nu ;(

#4 - - It´s you and me baby !:

Allt bra med dig idag ? :)

#5 - - sandra:

Hallå där! Du har väl inte missat min tävling som startade igår? Du har nu chansen att vinna 1000 kronor på en valfri butik. Ett tips för dig som älskar allt som har med tävlingar och annat att göra är att du följer mig med bloglovin så missar du inte de roliga tävlingarna.



Hoppas du är med och tävlar!

Lycka till ...

Sandra

#6 - - elin hallmaan:

sv: Men sedär, vad bra! ;D

Hm, AniGif tror jag det heter, så drar man bara dit bilder och kan sen ändra hastigheten och övergångarna och så.

För att få upp den i bloggen får man se till att inte göra bilden för stor bara :)

#7 - - Anonym:

okej :D<3

#8 - - Anonym:

skola, sen vart med kompisar(somvanligt)

haha sj då ? ;D

#9 - - Emma:

svar; hehe jo:P



Btw, kolla in tipset på min blogg och se om det är nåt för dig!

Till top