=)

Vi åkte 2 var i bondsjöspåret;)..
De var faktiskt jobbigt:P..
Och med tanke på att min skidor var Ashala!
Ungefär som att ta 2 steg framåt och åka ett tillbaka-.-...
och jag ramlade typ 4 gånger;P..
Men det var faktiskt så att spåret försvann helt plötsligt;)..
Men I survived!^^...
..Nu äre så att jag måste städa rummet:)..
Japp kl 11 på kvällen:P.
Btw så sitter mina föräldrar och dunkar musik-.-.. På tven??..
Bara för att Lillasyrran sover hos farmor så ska inte jag få nån lugn och ro..
Snorungar! ;)
Puzz&Kram :)


grymt imponerad!:D
#1 - - Evelina:

Rihanna vs Lady Gaga, vem tycker du är bäst?

Vem är hetast? Vem bär snyggast scenoutfits? Vem har släppt bäst låtar och album?

Kika på det senaste inlägget i min blogg där du kan se vad jag tycker + två kollage av scenoutfits, och musikvideos med Rihanna och Lady Gaga!

Till top