Bokrecension;)

Läste ju klart Moonwalk för några dar sen;D

Författare: Michael Jackson.

Tyckte de var super:)
Man kanske känner att man förstår han lite bättre nu:)
Han skrev mycket om sin karriär:)..
Hanns barndom.. Vänner:).. m,m
Men ja tyckte den va jättebra^^..
Synd att den känndes så kort;(..

Bra böcker känns oftast korta..

#1 - - Samira:

Hej Frida:)

kolla in min blogg och komentera

skulle bli jätte glad<3

#2 - - LINDA:

plugg och slappande :) själv?

#3 - - Samira:

sv:Hej Frida:)

jag mår bra,själv?<3

#4 - - natta:

den ska jag ta o läsa den är ju ganska tjock , kort :O

#5 - - isa:

bara det vanliga tror jag;D

#6 - - isa:

va kul, a kankske ska läsa då!

#7 - - LINDA:

okej :P ha det bra ikväll!

#8 - - dannie:

Pluggat mest! självdå?

#9 - - Alexandra:

sv; visst är dom :D

#10 - - elin hallmaan:

sv: Jag har laddat ner ett program som heter PhotoScape, det är helt gratis så ta och googla det eller något så kommer det nog upp några olika sidor :)

Sen kan man nog redigera i det programmet också, fast jag använder bara till animation.

Du förstår nog programmet sen :)

#11 - - Emma:

svar; hehe okej:p

#12 - - Emma (emmatjernlund.blogg.se):

svar: jadu jag håller på svara på massa kommentarer, själv då?=)

#13 - - Emma (emmatjernlund.blogg.se):

svar; hehe okej mysigt=)

Till top