Vad jag köpte på stan:P

Yes det fanns ett USB uttag!..
Men man måste koppla ut internet så länge..
suck!..
Iallafall..
Jag köpte:.


Textillim, div. paljetter och.. typ pärlsnören
dom får heta så;)
Allt från Döhäftigt
Snören: 5kr/m
Textillim: 39 kr
Paljetter: 5 påsar 49 kr


Armband, 2 Hårband Hårbanden ska jag gö armband av;)
Allt från Lindex.
Nitarmband 39:90
Hårband 9:50 st (REA)


2 T-shirtar
H&M. 2-Pack
99 kr



Jag har lärt mig att inte prova saker man inte kan betala..
I'm in looove whith 2 tröjor på H&M..



Btw.. När jag gick runt på Lindex.. Började Michael Jacksons ''This Is It'' ljuda ur hötalarna..
Flöög på moln de minuterna^^..
#1 - - natta:

spännande :D ska du pyssla en massa?

idag har jag varit o handlat lite mat sen är syster här på besök :D

vad har du för dej då?

#2 - - matildac:

ahaokej ;)

var och träffade innebandylaget:D

#3 - - matildac:

oja:)

snygga armband;D

#4 - - natta:

va spännande :D du får visa resultat sen ju

Till top